HANTVERK OCH TRÄDGÅRDSMÄSSA





Det har ju faktiskt hunnit gå en vecka sen sist, var tog den tiden vägen? Jag vill i alla fall passa på att tacka så mycket för alla fina grattis-hälsingar som trillat in här och på Instagram. Fina ni! Jag har varit gräsänka i helgen men hittat på en massa trevligheter så helgen har sprungit förbi. Jag och mamma hade vår årliga tradition i fredags och gick på trädgårdsmässan, Nordiska trädgårdar. Inspirerande som vanligt och med hem följde fröpåsar, böcker och en hög med tidningar. Efteråt åkte vi till Zetas (som jag velat åka till så länge nu), åt lunch och tittade på allt fint. På min handlingslista stod det "fikonträd" och det var precis vad som fick följa med hem. Tillsammans med de fina kungsängsliljorna som nu bor i mina vita små keramikvaser.



För några veckor sedan fick jag hem mitt iPad-fodral som jag beställt från Roger på ETZY/BayTowneLeather. Ett handgjort vegetabiliskt garvat läder som bara kommer bli finare och finare med åren. Länge leve hantverket!



FIN SÖNDAG!