.pretty pink




Så var helgen också över, jag hänger inte alls med just nu. Kan man skylla allt på den där förlorade timmen förra helgen? Nähä, inte det. Okej då. Den här helgen blev väldigt rosa måste jag säga. Ett nytt knippe rosa tulpaner (även om det är de förra på bilden) och ljuvliga små rosa macarons med hallonsmörkräm. Tyvärr inte helt lyckade den här gången heller. Lite för tjock smet och för lös smörkräm men gott smakade dom i alla fall! Nu när jag ser dom på bild ser de ju faktiskt ut som små bröst!? Och det rosa fortsätter för här sitter jag med ett glas av förra vårens egenkokade rabarbersaft. Mmm! Jag älskar rabarber och funderar faktiskt på om jag skulle kunna odla det på balkongen i år?



Idag har jag gjort radiopremiär på KTHs studentradio. Det var pirrigt men väldigt roligt! Samtalet handlade om hållbar mat och odling i staden, mycket spännande och intressanta ämnen. Jag hade med mig några macarons till fikat och jag tror de uppskattades. Tack för idag Christine!



Nu parkerar vi oss i soffan här hemma och tar söndagskväll. 




FIN KVÄLL!




Etiketter: , ,